En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

tisdag 7 februari 2012

Moahahaha!!

Lippe elak.
Skrattar år någon annans olycka.
Fast egentligen är det inte det jag skrattar åt, att Reinfeldt fick maginfluensa, det önskar jag ingen. 
Men kommentarerna på hans FB-sida, dom skrattar jag åt!

Men oj!! hörde just på nyheterna att Fredrik Reinfeldt hade magsjuka....kunde inte närvara på nåt möte eller vad de va!!! Men herregud gå på mötet..det finns väl toaletter..:))) Men ni i alliansen kräver att cancersjuka med flera ska jobba!!! hur sjuka dom än är..Å du är bara lite "skitnödig"..!!!


Vadå skippa jobbet för lite magsjuka!?
Ring Carema Fredrik!
Du får säkert låna en blöja!



Tror du inte att dom sparat någon begagnad? Det blir ju billigare!





10 kommentarer:

  1. HA HA HA HA HA!
    Jag förundras över att folk vill sätta tid på att kommentera där, men jäkligt kul är det! KRAM

    SvaraRadera
  2. Hahaha, hoppas han läser alla kommentarer noga.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Önskar han läste dom... men antagligen inte. Förstår ärligt inte varför han har en FB-sida

      Radera
  3. Hahahahahaha..... jag bryter ihop i skrattkramper. Kan man köpa kramplösande på nätet... för sjukvård har jag väl knappast råd med ..... ASG

    SvaraRadera
  4. Fy fasen så bra det där var. Vi fick oss ett gott skratt här.
    Det där kan han ha, med den människosynen de har. Hoppas pappret tar slut för honom. :)

    SvaraRadera
  5. Hahahaa... Ett gott skratt förlänger livet, men liiiiite synd om honom är det väl ändå, eller hur?

    SvaraRadera
  6. hahaha :)) sätt honom på en långvårdsavdelning med en och samma blöja i en vecka!

    SvaraRadera
  7. Jag kan ta med basjkirbollar!!!

    SvaraRadera
  8. Haha! Ja, det var ju faktiskt lite roligt. De får tillbaka sin egen skit (bokstavligt talat). ;-D

    SvaraRadera
  9. Så bra, instämmer i skadeglädjen!

    SvaraRadera