En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

tisdag 2 augusti 2011

Hur tänkte han då?

När han gjorde skalbaggarna hur tänkte han då??
Jag har under dagen flera gånger passerat en sparkande skalbagge på rygg på golvet i min hall och nu kunde jag inte låta bli utan jag hjälpte den felkonstruerade stackarn ut och runt. Satte honom i gräset och snabbt drog han iväg..
Stackars felkonstruerade bagge, hoppas någon annan hjälper honom nästa gång!

7 kommentarer:

  1. En miss vid skapelsen. Men att låta humlor flyga fast dom inte borde kunna... det gjorde han

    SvaraRadera
  2. Jag märker att jag jobbar för mycket! Hinner ju för sjutton inte läsa alla bloggar! Nu är jag lite uppdaterad i alla fall!
    Småkryp vet jag inte varför de alls borde finnas överhuvudtaget.
    Hoppas du kommer på vad du vill bli när du blir stor!
    Har också uppdaterat mig om dina äventyr! ;)

    SvaraRadera
  3. Och framför allt, hur hamnar de på rygg från början? Nattikram

    SvaraRadera
  4. Brukar försöka sätta ut de små i gräset..de har de bättre där än på golvet. Och varför skall de hålla på med gymnastiska övningar hela tiden och hamna på rygg??
    Hoppas det nu går bra med att hitta en arbetsuppgift. Måste finnas jobb som passar ett lejon som Lippe, det är jag helt övertygad om. =)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Man kan ju inte lyckas jämt...;)

    SvaraRadera
  6. Ditt nya jobb: skalbaggsvändare!

    SvaraRadera