En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

söndag 3 juli 2011

Du som kommenterade förra inlägget!! Tack så mycket!!

Jo då, sonen och jag älskar varandra igen!! Men jag förklarade en massa saker om arbetsfördelning som borde vara självklara, enligt mej iaf.
Sedan bad jag om ursäkt för att jag sa saker med en mycket otrevlig ton, bl. a sa jag att jag inte visste om jag orkade ha varken pool, hus eller söner!! Jag rättade mej i samma sekund och sa att söner ville jag ju ha! Om de bara kunde vara lite mindre SEGA!!!

Nåja, vi blev sams efter att han klippt gräset och backspolat poolen.
Det var precis innan jag skulle skjutsa ner sonen till kompisarna i staden som jag läste era kommentarer där ni gav mej fullständig rätt att flippa ut för att det antagligen var bästa sättet att få ordning på odågan!!

- Sonen, sonen!!! Kom hit och lää-äääs ;) !

Hehehehehehehe.....

7 kommentarer:

  1. Jag brukar hota med att ta ut samma taxa som närmsta hotell när det blir för slappt här bland de större ungarna. Hotell Korpen, 650:-/natt inkl frukost.

    Ibland måste man bara få snäsa ifrån för att de ska förstå allvaret...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Som sagt, alla har vi sådana dagar!
    Ibland ofta och ibland mera sällan!

    SvaraRadera
  3. En blogg kan vara bra till mycket. Även barnuppfostran tydligen. ;)

    SvaraRadera
  4. Det bor ett monster i de flesta av oss mammor. Kanske alla inte vågar erkänna, men jag tro jag har rätt :-)

    Ha det gott

    SvaraRadera
  5. Undrar om jag skulle våga visa det för min dotter. :)
    Men vi är ju förbövelen bara vanliga mammor med ett visst mått ork och tålamod och ibland rinner det över bara. Tur det går över och att vi glömmer mellan gångerna, annars skulle det vara väldans tungt.

    SvaraRadera
  6. Jaaaaa..... låt honom läsa! Jag hade det oförskämt bra med dottern när hon bodde hemma. Vet inte om det är annorlunda med tjejer. Hon var ju lat som f*n rätt ofta... men kunde få sina ryck och städa, diska och laga mat.

    En bekant satte upp lappar på kylskåpet typ:
    Frukost 15:-
    Middag 30:-
    Tvätt: 10:-/maskin
    Toapapper 10:-/vecka osv osv osv

    SvaraRadera