En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

onsdag 22 juni 2011

Film i två delar där jag "återupplivar" ett kattskrälle!

Svarte Katt ligger och sover och jag bestämmer mej för att jäklas med honom....


Tror du jag blev rädd eller!? Stängde av kameran och rystade kattskrället, trodde han höll på att dö för mej!
Så här såg det ut när jag väl fått liv i honom.......


"Guuuud, vad du härjar, kan man få en blund i ögonen eller?!"

13 kommentarer:

  1. Å herre jä*lar. Jag hade INTE klarat att filma en HEL minut som du gjorde. Hade fått hjärtstopp efter 30 sekunder. Puh!!!

    SvaraRadera
  2. Ha! Det var hämnden för att du satte honom på tillsalu-listan. :D Duktig kisse!

    SvaraRadera
  3. Men Gud, kan han sova så hårt?

    Jag gjorde en lite elak sak ikväll till Elvis. Han låg i min fåtölj och sov så gott. Jag skulle sätta mig där så jag klappade ihop händerna vid hans ena öra. Han blev så jäkla rädd att jag skämdes efteråt. Samtidigt som jag var tvungen att skratta åt hans reaktion. Jag är nog ingen snäll matte.....:-)

    SvaraRadera
  4. De får ju inte bli alldeles försoffade.....:-)

    SvaraRadera
  5. härlig katt och jäsingen vicken go dialekt du har asså :)
    kram från dalsland//

    SvaraRadera
  6. härlig katt och jäsingen vicken go dialekt du har asså :)
    kram från dalsland//

    SvaraRadera
  7. Å fy fabian, jag hade fått hjärtsnörp på stört! Där fick matte för att hon jäklades.....

    SvaraRadera
  8. Är du helt säker på att ingen drogat honom bara för att kolla hur starka nerver du har? Shit... jag hade verkligen gjort på mig

    SvaraRadera
  9. Prata om att ta tillvaron med ro...

    SvaraRadera
  10. Vad är det för mediciner han får? =)
    Han kan det där med avslappning..
    Förstår att paniken ökar när han inte reagerar...håller med tidigare kommentar..det är nog hämnden för "till salu" listan hahaha
    Hoppas du får en bra dag idag!!
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
  11. Herregud, där kan man snacka om att sova tungt! Jag hade fått hjärtsnörp, tror jag. Instämmer i föregående talares teori om att det var nog hämnden för att du satte ut honom till salu, de är räviga katterna ;)

    SvaraRadera
  12. Jag hade blivit livrädd... Kisse själv verkar vara en avslappnad typ =)

    SvaraRadera
  13. skulle blivit lite skraj om mina katter sov så tungt, tur det inte var så för din katt verkar så mysig och cool :))

    SvaraRadera