En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

tisdag 14 december 2010

Utmanad av Caja - för andra gången!

Min bloggsyster Caja har än en gång gett oss en utmaning. Att ta en bild på: just nu.
Skulle göras imorgon onsdag, eller idag, man fick göra hur man ville :) det gillar jag och gör som jag vill!!

Har precis gått igenom dagens reklam och slängt i fåtöljen!


Gillar utmaningar och ser redan fram mot nästa!!

3 kommentarer:

  1. Förstår inte varför jag lusläser vissa reklam, Jag handlar aldrig på de ställena ändå.

    SvaraRadera
  2. Åh tack gulliga du, den idéen bara flög i mig när jag stod där vid vasken och fixade till alla mina grönsaker.....

    Glad blev jag ;-D

    Ses i morgon kära "syster". Kraaaam/caja

    SvaraRadera
  3. Så ser min fåtölj ofta ut. Trött på reklam, kollar inte den så ofta...

    SvaraRadera