En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

torsdag 4 november 2010

Inte!!!

När jag sitter fast i mitt elände med kroppen och ser på TV eller hör talas om sådant som andra gör eller har gjort så brukar jag säga: deeeet står högt upp på min prioritetslista!!!

Men så brukar ju alla tala om att man inte ska vara låg för det men inte kan utan att man ska vara glad och tacksam för det man kan och klarar.

Kanske ska man därför göra en lista om det man INTE tänker göra även om man blir bra efter op och kan??? Hmmm...

Jag tänker inte:
  • hoppa bungyjump
  • fjällvandra
  • åka skidor utför
  • hoppa fallskärm
  • åka till Indien
  • åka zeppelinare
  • ta mc-kort
  • köpa häst (men låna kan jag tänka mej)
  • gå buggkurs
  • cykla på annat än träningscykel
  • söka till TV-såpa
  • campa i tält
  • springa marathon
  • krypa in i grottor eller
  • gå ner i gruvor
  • åka U-båt
  • börja med bi-odling
  • köpa segelbåt
Nu är ju jag aldrig sämre än att jag kan ändra mej så listan är inte statisk ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar