En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

fredag 19 november 2010

6.042kr - 815kr = 5.524kr!!!!

Först när man vaknar så snöar det och det är så där jättemysigt.
Jag har inte använt kryckorna i dag, hade glömt dom i vardagsrummet så då tog jag mej ur sängen utan dem.
Rådjuren äter precis utanför fönstret så det känns som om jag skulle kunna sträcka ut handen och klia dem mellan öronen.


Vill klia mellan öronen!

Kyckling och ris till lunch.
Har numera ett jättestort badrum - badkaret utlyft.
Hade så mycket mindre ont så jag missade lunchtabletten men flera timmar!! Fast tyvärr så straffar det sig men det är ett tecken på att det går åt rätt håll!!
Syrran beställde bårtaxi till Strängnäs åt mej, de hade höjt priset till 6.042:- och om hon skulle åka med tillbaka hem så kostade det lika mycket till!!!!!!

Sextusenfyrtiotvå kronor!!!

Hyrde istället en BMW 320 Touring som vi bäddar där bak i och barnens far kör mej och syrran kan följa med. Pris: 815:- !!! En ljusblå! Tack snälla smarta Åsa för den iden!

Min yngste son kommer hem över helgen, äldste får stanna hos sin far för han är förkyld.
Idol ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar