En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

måndag 6 september 2010

Väntans tider :(


Hade en tid uppe i Strängnäs men blev sjuk!!

Har fått en ny tid den 15 sep så det gick ju ganska fort iaf.

Nu väntar man bara på att det ska bli dags att åka, samtidigt tycker jag att tiden går alldeles för fort, jag är inte alls i så bra kondition som jag skulle vilja vara inför operationen.

Jag har i stort sett varit säng- och soffbunden sedan jag var uppe i Strängnäs och gjorde undersökningen och har därför inte kunnat träna upp mej som jag önskat.

Men den här operationen gör man ju för att man inte kan röra sej så jag kanske oroar mej i onödan?

Har hittat en massa folk på nätet som gjort den här resan och en del ger mej starkt hopp om framtiden och en del skrämmer skiten ur mej, känns som ett lotteri.

Men jag ska iaf göra op, de flesta blir ju bättre om än inte helt smärtfria.

Helt smärtfri begär jag inte men om man kunde bli så att man kan funka något så när, kanske jobba och få lite pengar igen - GUD vad jag saknar pengar!!!

Jag har iaf tur som har så underbara vänner och släkt som alltid ställer upp!

I dag kan jag ligga och se ut genom klara rutor eftersom min super-snälla-silver-syster putsade dem igår♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar