En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

onsdag 15 september 2010

Du har nu plats nr xxxx i kön......


Önskar att man fått en plats i kön.


Listan för i dag är fylld, försök i morgon igen, sa den automatiska svararen på HVC idag.

Jaha, då ringer jag i morgon igen och nästa gång jag har plats 68 i någon kö ska jag vara glad för att jag iaf ingår i gruppen "köare"!


Roar mej med att försöka få lite grepp om politiken, ligger i soffan under filten med dunderhonungen inom räckhåll och blir "bamsefierad", eller är det all Alvedon??

Jag tänker: är man stor och stark måste man vara snäll....är det honugen eller är det Alvedonet som talar?


Och stor och stark, kan det i en förlängning, betyda: de som är friska, har jobb och inkomst, de som har mycket........solidaritet är ett ord som dyker upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar