En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

tisdag 14 september 2010

IGEN!!!!!!



Har gjort alla huskurer som finns, bett alla böner till alla högre väsen som jag kan komma på men har i allafall blivit sjuk igen! Måste ha några alldeles ovanligt luddiga baciller i min omgivning.........


Då blev alltså operationen inställd ännu en gång :(


Kan knappt tro att det är sant, vad är det för fel på mej???


Det undrade sköterskan i Strängnäs också, så hon tyckte att jag skulle ringa till HVC och fråga om jag kunde få komma ner och att de kollade upp mej. HAHAHA!!!!!! Ska ringa ner i morgon och det ska bli mycket intressant att höra vad de säger, för de vill inte ha ner folk dit.




En av mammas vänner, lite över 80 år och alltid pigg innan, ringde ner för att be om hjälp. Jag har under två månader bara blivit tröttare och tröttare och nu har jag börjat få muskelvärk, berättade han.


Till svar fick han: ja, men du börjar ju faktiskt bli ganska gammal och då blir man trött och mot värk kan man ta 8 st Panodil om dagen!! Han fick ingen tid!


Svenska sjukvården skrämmer mej, tur att jag bara ska söka för återkommande förkylning..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar