En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

fredag 8 mars 2013

Kan man jobba med bruten nacke?

Fick det här på min Facebook idag.


Reinfieldt 
ja söker jobb bruten nacke
kota c1 har jag fraktur på och även c6 
bruten nacke på två ställen 
tack för du ger mlg möjligheten ja lovar jag ska jobba för försäkringskassan utförsäkrade mig 
tack aven för jag tillfälligt bli utan nästa månads lön jag älskar dig snälla vänner dela detta till alla ni kan för nåt är fel i sverige idag noll sjuka visst ja ska inte gnälla men idag söker jag jobb och försäkringskassan blåser mlg på pengar jag har hela mltt liv betala skatt 
2008 gjorde fk samma som nu fast då va de värre än en bruten nacke notera två kotor 
givetvis kan ja skriva nu detta då kan man jobba men att utförsäkra svårt sjuka som ligger i.för dõden görs även 
jajaja dela vidare söker ej empati utan förändring för andra som är sängliggandes snart döda men ja lovar försäkringskassan jag ska jobba trotts min skada dela vidare alla som är mina vänner

1 kommentar:

  1. Det slog mig... Kan han inte jobba som statsminister? Sunt förnuft verkar finnas och så en oförtjänt stor portion av det som kallas verkliga livet.

    SvaraRadera