En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

tisdag 19 juni 2012

Jag håller inte vad jag lovar...

Än en gång skriver Axén i Dagens Samhälle och nämner mig och två av mina medarbetare på Solrosuppropet.se i artikeln. 
Skulle ju vilja skriva om lite annat här ibland, vilket jag faktiskt lovat. Men nu har ryggen kajkat ihop igen och då går energin till debatten om sjukförsäkringen och arbetslöshetspolitiken. 
Men bara jag löst alla problem i försäkringarna ;) så kommer jag och leker med er igen ♥
Under tiden kan ni ju gå in och läsa vad han skriver, den där Axén, och sedan trycka på om ni håller med om vad han skriver - eller inte!
Artikel i Dagens Samhälle. Nu med rätt länk!!


Det är här jag hänger när jag orkar vara vid datorn:
Solrosuppropet.se

3 kommentarer:

  1. Nu tycker jag din rygg är bra dum!

    SvaraRadera
  2. Men vilken otur. Krya på dig

    SvaraRadera
  3. Din rygg är dum, tur huvet ditt inte är det. :D

    (förutom när du gör saker som inte ryggen gillar)

    SvaraRadera