En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

måndag 14 maj 2012

Om det hade blivit som jag tänkt...

...så hade jag skrivet ett riktigt inlägg, surfat runt hos er och kommenterat. Kollat hur många som antagit utmaningen och läst era svar. Men jag har suttit för länge vid datorn (har skrivit artiklar och bråkat runt) som det är och är dödens trött. Men imorgon, mina vänner, då ska jag!

6 kommentarer:

  1. Kärlek och healing kommer med snellposten förlåt jag menade förstås raketposten till dig.....

    Malla

    SvaraRadera
  2. Sov så mycket du kan. Sömn är bra medicin och du har ju ägnat dig åt viktiga saker. Bloggeriet kan vänta.

    Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Så du vet det så vill jag att du svarar på dina egna frågor i utmaningen. :)
    Kramis

    SvaraRadera
  4. Oj, det har jag ju inte gjort...det värsta är att nu har det hopat sig en hel hög med frågor, men då kanske jag kan ta och välja ut de jag vill ;) Hur som helst, så får det nog bli framåt helgen någon gång när dottern och hennes ressällskap lämnar oss igen.

    SvaraRadera