En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

fredag 17 februari 2012

Gillar det inte...

....men idag lyssnar jag på kroppen och följer inte med bästa tjejgänget ut.
Fortfarande trött och ryggen tjurar men jag tror jag är lösningen nära nu med min trötthet.
Tror att det fungerar snart!
Vet att det blir flera tillfällen att umgås men lite tråkigt är det.
Det är så synd om mig att sönerna får stå för matlagningen i kväll medan jag sitter här vid datorn och surfar runt.
Ok, det är inte så synd om mig!

13 kommentarer:

  1. Är inte heller i toppform skickade ut maken för en affärsrunda....

    SvaraRadera
  2. Inte är det synd om dig för synd är något helt annat .....Hmm...

    Kärlek till dig och dina hårt arbetande söner *L*........Malla

    SvaraRadera
  3. Tror det är bra att lyssna på kroppen! Det blir fler tillfällen att ha sköjj. :D
    Kram

    SvaraRadera
  4. Eftersom doktorn slog mig med släggan i skallen idag ska jag också.....lyssna på doktorn. Tänker på dig när jag ligger i min soffhörna ;-) KRAM

    SvaraRadera
  5. Din kropp tycker säkerligen (precis som jag) att du har fattat ett klokt beslut att stanna hemma! Ut, kommer tillbaka, var så säker!

    Ha en go fredag i soffan!

    SvaraRadera
  6. Säger som jag redan sagt till Fru Venus och Milla idag - hårdslappa du!

    SvaraRadera
  7. Att göra absolut ingenting ibland är bara nyttigt!
    Ha en riktigt skön kväll! :)

    SvaraRadera
  8. Tycker du ska köra på att det är synd om dig, så sönerna sköter om dig lite extra. :)

    SvaraRadera
  9. Det är jättesynd om dig. Önskar du varit med oss igår. Att du orkat. Att du funnits närmare. Men jag hoppas du får tillfälle att vara med... både här och med dina tjejer ♥

    SvaraRadera
  10. Härligt att bli lite uppassad! Fint med barn som lagar mat.

    SvaraRadera
  11. Glad att du lyssnar på din kropp och puss på dina söner dom tar så väl hand om sin mir!
    Kram i natten

    SvaraRadera