En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

tisdag 6 december 2011

Spysjuka och fler moderater i köket

Man kan ju inte hålla på att busköra och sladda med magsjuk son i bilen!
Så hemfärden blev både tidigare och lugnare än planerat.
Och så har det varit en reporter och en fotograf här ifrån moderaterna, ny artikel på gång i deras egen tidning!
Nu måste väl den sista gnuttan av nyhetsvärde vara urkramat iaf??
Tar nog lite paus från media.

10 kommentarer:

  1. Var sonen hemma så de kanske fick magsjukan med sig? ;)

    SvaraRadera
  2. Haha, håller med Ezter!! Hoppas dom fick med sig mer än dom tänkt sig från dig. ;)

    SvaraRadera
  3. Har nog missat en hel del här...eller inte bara nog, jag har ju missat hos alla...

    får nog läsa in mig en vacker dag...

    tills dess...håller tummar och tår att inte den där kräksjukan smittar.

    p&k/c

    SvaraRadera
  4. Stackars sate... värsta sjukan som finns. Hoppas du klarar dig/Kram

    SvaraRadera
  5. I med en massa hel vitpeppar och en sup nu, så du inte blir smittad. Äh, ta två direkt så dödar du bacillerna om de försöker hoppa på dig också.

    SvaraRadera
  6. Magsjuka är den värsta sjukdom jag vet. Usch!!

    SvaraRadera
  7. Magsjuka, inte kul. Det fick jag i höstas när jag skulle åka till fru Venus.....jätteroligt.
    Har ni så mycket snö! Avundsjuk blir jag!
    Nej inte sluta vara med i pressen, du gör dig bra där och gör nytta, det behövs sådana som du.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  8. Som moderat röstande undrar jag vad denna tidning heter?

    SvaraRadera
  9. det är inte lätt att vara sjukkändis. Hoppas de betalar dig riktigt bra! För det är du värd!!!

    SvaraRadera
  10. vilken tidning??
    Krya på dig till sonen och hoppas ingen annan blir smittad.

    SvaraRadera