En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

tisdag 9 augusti 2011

Upplösningen

Först upp till tornet genom på den lilla lilla vägen där motortrafik är förbjuden.


Kommer upp till läskiga tornet.




Där är den!!



Kanske jag förstörde något nu ifall det är någon som läser det här som deltar i Geocaching, förlåt då i så fall!!
http://www.geocaching.se/?page=contentpages/gcsewhatis

11 kommentarer:

  1. Hahaha... ett får som sätter på en penna! Hahaha... Eller jag kanske missförstod nåt... ;)

    SvaraRadera
  2. Förresten, du skrev väl Puss från Lippe i loggen och la tillbaka det? :)

    SvaraRadera
  3. HA HA HA HA!! Jag är inte alls förvånad :-)))

    SvaraRadera
  4. Hahahahaha... du lämnade väl ett avtryck!!!!!

    SvaraRadera
  5. Detta är en grej jag aldrig förstått mig på :)

    SvaraRadera
  6. Jag har en bloggvän som håller på med sånt, men annars vet jag inte mycket om det. Lite kul, vilka intressen man kan ha.:)

    SvaraRadera
  7. Jag har grannar som håller på, både medelålders och ungdomar och dom har jättekul!! Försökte ringa dom idag innan jag publicerade man de svarade inte så då fick det gå ut!

    SvaraRadera
  8. ?
    Det här var något för mig helt nytt och okänt!
    ?

    SvaraRadera
  9. Haha, grannar som inte svarar får skylla sej själva. ;)

    Men du skrev väl att du varit där?

    SvaraRadera
  10. Åh! Jag tänkte på det igår, när jag läste ditt förra inlägg, jag hörde om det på något tv-program, och undrade om det fanns något i närheten, vad kul :)

    SvaraRadera
  11. Det där hörde jag talas om vid Claudias student, men jag har aldrig varit med på nått.
    Men nu fick vi ju ett svar.

    SvaraRadera