En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

torsdag 18 augusti 2011

Haha!! Lösningen!! Och bröllopspimpning, presenter och rövhår!

Det kom en present på posten idag!! Ett halsband från Hulda! Kramar och jättetack! Jag har velat haft ett sådant men inte köpt det och texten passar mig utmärkt! Tänk att du visste!!!






Som present nr. två på posten fick jag den här alldeles rättstavade OSTBÅGE-magneten av

"Sköna Helena"!! Tack för dagens asgarv! Du är helskön!!!





En dräpt Älgnosfluga! Kolla rövhåren!! Typiskt sådana!!






Sommaren är inte slut ännu!!!



Kolla vad fin min kamera blev till bröllopet!! Vad jag ska ha på mig?? Kamera är klart iaf, och skor. Vad jag ska ha däremellan är inte klart! Men...det är ju över 2 veckor dit!!!



Vill du också göra inlägg???

Gå in under inställningar och tryck tidigare redigerare och sedan spara och - häpp!!

14 kommentarer:

  1. Kul du har!
    Jag får inte igång min, blogger, suck!

    SvaraRadera
  2. Snyggt, roligt och alldeles, alldeles underbart =D
    Ostbågen var väl för go.
    Hoppas du löser resten av bröllopsstassen till sist =D

    Ps..jag byter adress/blogg därav adressen. DS

    Kram

    SvaraRadera
  3. Men åh vilka fina presenter du fått, hahaha ostbågemagneten är jättefin.:D

    Vad smart att pimpa kameran! Det ska jag tänka på när jag ska vara fin.:)

    SvaraRadera
  4. Kram på dej (kolla stavningen)

    Ostbågsmagneten helt klockren :))

    Rövhår på en... heter det verkligen Älgnosfluga? Det ser ut som en geting

    Har varit sommarvarmt här med idag så jag passade på att ta en efter-jobbet-fika på stan i gassande sol

    Tjing tjing & kram

    SvaraRadera
  5. Hahahhaahaaa roliga du ;-) fnittrar lite smått hysteriskt här på denna sidan skärmen mohahahahahahaaaaa

    men du..ursäkta en DUM fråga....men vad menar du med det där sista i inlägget??????

    kraaaamar till dig "bloggsöstra" mi/caja

    SvaraRadera
  6. Ps. jag har en superfin (tycker jag) klänning som passar bra till bröllop i olika lila toner, skicka din storlek i ett mess och om du vill så skickar jag upp den till dig med det bums!!/caja

    SvaraRadera
  7. Du kommer att bli fin vad du än har på dig! Testa Cajas klänning!
    Fina halsband båda två!

    SvaraRadera
  8. jag bloggar med draft.blogger.com och har endast haft problem med att kommentera hos vissa :D
    Vilka fina presenter du fått!
    Här är sommaren definitivt över, men det gör inget

    SvaraRadera
  9. Sommar, fortfarande sommar snygging :-) Saknardigkram

    SvaraRadera
  10. Så fint halsband av Hulda! :)

    Det var en lite elegantare present än min det. ;P Tack för tacket!

    Håriga flugrövar hahaha...
    Är det förresten den här du menar: http://sv.wikipedia.org/wiki/%C3%84lgfluga

    Gillar pimpningen av kameran. Resten av klädseln ordnar sej(sig)...det är inte lika noga. :)

    SvaraRadera
  11. Hjälp!
    La just ut en fråga på min blogg om bra bröllopspresent men hade inte en tanke på att jag borde ha kläder på mig också!?!

    *måste utföra arkeologiska utgrävningar i den forna walk-in-closet, numera walk-in-disaster!*

    SvaraRadera
  12. Man ska inte se närbilder av sådana där kryp - det är inte nyttigt!!!

    SvaraRadera
  13. Snyggt halsband! Och kameran blev jättestilig, tycker jag :) Bilden på flugan igen är hemsk, den ser ondskefull ut i tåspetsarna om du frågar mig. Hu!

    SvaraRadera
  14. Snygga halsband på en lika snygg tjej :) vad stod set för text
    Kram madde

    SvaraRadera