En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

torsdag 4 augusti 2011

Fail!!

Någon har googlat fula trasiga nagelband och hamnat hos mej!!!
Hoppas att de inte sökte efter en lösning, hahahaha!!!

Och varför länkar Zuzuki motors till mej?? Kan nog inte hjälpa dom heller...

Välkommnar mina nya följare John, AprilSus och Ann-Katrin!
Vet inte om jag sagt det men Nilla, Cicki, Jeanette, Helen och Mia är också välkomna naturligtvis!!

Hoppas att ni ska trivas och inte tror att ni ska få nagel- och motortips här!!

7 kommentarer:

  1. Hahaha.... Man kanske måste tänka sig för vad man använder för ord... eller inte. Då skulle det ju inte gå att blogga alls.

    SvaraRadera
  2. PS. Har idag foto hos mig på att rötterna börjat växa men jag tycker dom börjat stanna i växten. Behöver dom nåt tillväxthormon tror du? DS.

    SvaraRadera
  3. Du verkar ju vara en händig kvinna som reder sig...så nog kan du säkert få ur dig lite motortips för den ohändige?? Fast Zuzuki motors..hmmm. Lite tips om framgaffelinställning kanske...
    Ha en bästa dag!!

    SvaraRadera
  4. Hade bara en liten fråga...

    -Du, jag har ett trasigt nagelband...vad att göra?

    Hahah... ;)) Kul!

    Kramis!

    SvaraRadera
  5. Vet inte om du hälsat mig välkommen. Men jag har i alla fall känt mig välkommen, det är väl det viktigaste.....:-)

    SvaraRadera
  6. Iblnad kan man ju fundera på vad det är man skriver om...till mig har man hittat på sökord som silvertape, klädsim och bantningskräm...

    SvaraRadera
  7. Livet är fullt av överraskningar! stor kram

    SvaraRadera