En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

lördag 2 juli 2011

Sego-dag

Så seg idag!! Skjutsade Alfa-sonen till jobbet 05.30 imorse och när jag ätit frukost efter att jag kommit hem så slog jag ihop som en säck och sov i flera timmar. Sedan har jag varit i staden två gånger till. Gått på en kvällspromenad med Beta-sonen och nu är det kväll?? Hur gick det till??
Skyller på åskan som kommit med jämna mellanrum hela dagen.

2 kommentarer:

  1. Du kan ju kolla på min blogg vad som händer när jag har sego-dagar. Sjlv göra - själv ha! Dubbelt upp imorron!

    Men sego-dagar är viktiga för kroppen!

    SvaraRadera
  2. Låter som du hunnit med mycket! Jag mailade dig mitt i åskan!
    Kvällskram!

    SvaraRadera