En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

tisdag 5 juli 2011

Robothjälp

Det var då självaste om jag inte får ordning på poolen nu då!!

Nu har jag för tredje gången flockat vattnet, stängt av reningssystemet och ska låtit skiten sjunka till botten.
Imorgon bittida går jag ut och släpper ner roboten, åker och tränar, fikar hos en vän, handlar och när jag är tillbaka hemma igen är vattnet i ordning!
SÅ!!!

9 kommentarer:

  1. Lycka till!

    Salmbär är små bär som liknar björnbär. Inte lika söta och växer längs dikeskanterna här. Vi gör sylt av den och använder till saffranspannkakan. Jättegott!

    SvaraRadera
  2. Måste va jäkligt irriterande att ha en pool som inte går att använda. Nu hoppas vi du får ordning på eländet

    SvaraRadera
  3. Ehh...dammsugare är till för inomhusbruk...sånt där vitgrått pulver som lägger sej på möbler och ting....Inte för damm som i utomhusvattensamling. Så du vet....

    SvaraRadera
  4. Håller tummarna, så åtminstone en av oss får bada denna sommaren! ♥

    SvaraRadera
  5. Låter helt perfekt, glöm inte fika. Hoppas nu roboten fixar poolreningen, det börjar helt klart bli baddags.
    kram
    Helena

    SvaraRadera
  6. Jag hoppas att vattnet är kanon bra när du kommer tillbaka för säsongen är ju så kort för bad!!!!

    Kramar Eva

    SvaraRadera
  7. Nu ser jag ännu en fördel med havet ;-) Hoppas det blir bra, kram!

    SvaraRadera
  8. Det låter som om det är rätt jobbigt att ha pool...hoppas du får ordning på den innan det är dags att göra den klar inför hösten ;)

    SvaraRadera