En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

söndag 17 juli 2011

Rackarns!

Jo, så här var det, nu ska ni få höra.
Barnens far har fyllt 50 och tillsammans med den förträffliga Ulvstrumpa arrangerades ett överraskningsparty. Han blev kidnappad av mej och iklädd en kasse över huvudet som jag målat ett frågetecken på plus öron.
Ulvstrumpa och jag fixade mat och livemusik och ringde runt och bjöd in folk!! Den ovetande femtioåringen fördes sedan till ett bikershak där allt var ordnat.
Det blev skitbra!!! Han, barnens far blev jätteglad och när jag åkte hem så spelade bandet fortfarande och det var fullt drag! Men vid tolvslaget blev jag pumpa och fick dra mej hemåt. Men det blev en rolig kväll med många återseenden och minnen.
Och jag har dansat!!!! Massor!!! Och det har varit så kul!

Och här skulle det varit en film på ett jätteösigt band men Blogger vill inte.
Och sedan skulle det varit bilder på mej och Ulvstrumpa och 50-åringen men de blev visst inte så ba!

Men Ulvstrumpa hotade med att lägga ut bilder så vi får se vad hon hittar på...

9 kommentarer:

  1. Låter som värsta bästa festen. Väntar på foton eller smyger in till Ulvstrumpa ;)

    SvaraRadera
  2. Härligt, inte nog att det blev en lyckad fest, du kan dansa också.

    SvaraRadera
  3. Lämnade du kvar en glassko också??

    SvaraRadera
  4. Det är med stor sorg och smärta jag meddelar att det inte finns ett enda kort på mig (slår klackarna i taket och ler) däremot en hel del på dig och en hel del på bandet som på något lustigt vänster förökade sig under kvällens gång, och på folk givetvis, jag har försökt lägga upp, men det blir ju för STORT, och jag kan inte göra tumnagelbilder eller vad det heter.. Men jag ger inte upp ;) För övrigt, tack för igår kväll, så jävla lyckat och bra och galet kul det var :)

    SvaraRadera
  5. Iiihhh!! Vad roligt!! Hoppas vargsocken fixar bilder snart. :)

    SvaraRadera
  6. Så du och Ulvstrumpan har ihop det? Det hade jag inte en aning om? Kul med fest.....:-)

    SvaraRadera
  7. Säger som Cicki! :)
    Däremot visste jag att ni bägge bodde i ungefär samma område.
    Samma som jag gjort!

    SvaraRadera