En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

söndag 17 juli 2011

I morgon...

...då ska jag träna på morgonen och så MÅSTE jag tvätta skärmen!! Fattade inte varför jag satt punkt på underligt ställe i min kommentar hos Häxan Blondie och när jag skulle radera den så gick det inte!! Förbaskade flugor!!
Och så måste jag väl städa lite för på tisdag kommer Bästa Å och ska bo med mej i några dagar och då SKA utemöblerna monteras!!!!

15 kommentarer:

  1. Haha, jag hade en pytteliten spindel klättrande framför min skärm så mina komman flyttade sig... (Tur det inte var ett kraftigare spindelexemplar för då hade jag blivit rädd)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Skulle inte du sova nu? :P

    SvaraRadera
  3. Jo Helena, det skulle jag! Men räven höll konsert här utanför och då ville jag ha in katterna och att rusa runt i mörkret och den blöta kylan i bara t-shirt gör att man vaknar till! Svarte Katt är inne men Vreskatt är fortfarande ute och stångas med räven.....

    SvaraRadera
  4. haloj

    Jag håller precis på att skicka till strägnäs. Hur lång tid tog det för dig att få det hela?
    jag ska även ringa till landstinget imorgon och höra om jag kan få det betalat av dem.

    kram

    SvaraRadera
  5. Nämen usch...hur ska det då gå att sova?? Lille vreskatten då...säg till på skarpen så han kommer in.


    Här har det varit soligt och sommarvarmt hela dagen...bara så du vet.

    SvaraRadera
  6. Fler nattugglor som bloggar - kan ni inte heller sova. Ligger och retar mig på regndropparna - vill inte ha mer regn nu, mina pelargonier drunknar - under mina 25 år som pelargontok har de aldrig varit så fula som i år!

    Önskar er en god natt och att du Lippe fått in alla (o)djuren så du kan krypa till kojs - min räv (Zivas smeknamn) sover gott. Men det gjorde hon inte i måndags natt för då pep hon hela natten pga jag gett henne avmaskningsmedel. Men vill hon slippa att få det igen, får hon sluta gräva.
    Ps! Och visst ska vi doppa oss . . .

    SvaraRadera
  7. Härlig morgonläsning för mig som inte längre kan nattuggla...

    SvaraRadera
  8. Å nu smyger jag in på arbetstid... hehehe...

    SvaraRadera
  9. Tänkte bara rekomendera windows live photo gallery verkligen bra program :)/Sandra

    SvaraRadera
  10. Om jag städar rummet där jag "hobbyjobbar" så kommer jag säkert att hitta mycket jag glömt (!) och sånt jag inte hittar! ;)

    SvaraRadera
  11. Fullt upp märker jag! Ha det så trevligt och var rädd om ryggen!

    SvaraRadera
  12. Hej Lippe!
    Såg att du varit inne på min GAMLA blogg, men som jag numera inte "Kommer in i" själv som inloggad...!?!?!? Därför startade jag en ny. Ville baraatt du skulle veta, att det är där jag nu uppdaterar!
    Men givetvis får du ju även läsa inne på min gamla, men där händer ju inget nytt precis... ;)

    Kram på dej!
    Jenny

    som nu befinner sej på:

    http://kluringens.blogspot.com/

    Hej hopp!

    SvaraRadera
  13. Hoppas du fick in fyrbentingen och tyst på räven. Dom kan skrika rätt bra dom rackarna.
    Glöm inte minska på flugbeståndet när du städar =)

    SvaraRadera
  14. Sv. Nu bar 200 dar kvar.... typ

    SvaraRadera
  15. Hoppas att du lyckades somna så småningom och att dagen har varit bra!

    SvaraRadera