En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

måndag 20 juni 2011

Hunk?

Tom Cruise, 48, som långhårig, tatuerad rockstjärna? Ja, det blir verklighet i filmversionen av rockmusikalen ”Rock of ages” som väntas få premiär nästa år.


Jag ser att han är jäkligt snygg i kroppen men sorry, det räcker inte!
När andra tjejer suckade och njöt till Top Gun och Cocktail lämnade han mej helt oberörd. Grabben har inte DET!!!
Vet inte vad det är men han påminner om en hund min moster hade en gång, en strävhårig tax, och kanske ligger förklaringen till ointresset däri?

11 kommentarer:

  1. Dessutom verkar han helt sjuk i huvudet!
    NU ska jag sova! Tack för ikväll :)

    SvaraRadera
  2. Åjovars, han ser rätt ok ut. Lite för slätstruket amerikansk för min smak bara.
    Jonny Depp däremot....

    SvaraRadera
  3. Jag gillade honom ett tag, men inte längre. Han är alldeles för konstig för min smak och så håller jag med dig, han saknar DET.

    SvaraRadera
  4. Jag vill ha mina hunkar ruffiga.....:-) Det ska synas att de levt. Som tur är har jag ju en egen hunk här hemma. Annars så är jag nog rätt svag för Sean Connery, den äldre versionen alltså.

    SvaraRadera
  5. Nu när jag såg vad du svarat hos Mångmamma så kom jag på att jag vill vara med och dela på honom. Han är en riktig hunk!

    SvaraRadera
  6. Johnny D alltså. Nu är jag nog mer förvirrad än vanligt. Klarar nog inte sånt här hunk-snack.....:-)

    SvaraRadera
  7. Hahaha, en tax... *fniss*

    SvaraRadera
  8. Håller med...kroppen är helt ok!
    (han är närmare 50, glöm inte det!)
    Men huvudet...eller det han har i huvudet...eller inte har i huvudet...han är lite konstig.
    Nä, en hunk, om han har en påse på huvudet!!

    Ha en bra dag!
    KRam Elle

    SvaraRadera
  9. Men visst var han lite söt i dom där filmerna...? Strävhåriga taxar kan också vara söta ;)

    SvaraRadera
  10. För mycket söt pojke, alldeles för lite karl för min smak.

    SvaraRadera
  11. Kan bara hålla med, han har inte DET och så är han knasig också. men det kan bli spännande och se om han lyckas i den filmrollen, han är lite för slätstruken för min smak - det finns bättre manliga skådisar som har mer av DET där. Kram

    SvaraRadera