En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

tisdag 5 april 2011

Osynliga bevis och återgång till det gamla

Jag kan inte pluta så att det ser ut som om jag själv tror på det utan jag ger upp det här med att ha en ren modeblogg ;) det får begränsa sig till enstaka inlägg ist.

Så jag tar min nästan slutätna ostbågepåse och kryper upp i mitt dagläger fast det är mitt i natten och nyhetskollar lite på nätet och över den mun som nyss försökte pluta så sexigt sprider sig nu ett hånfullt varggrin, hehehehe..


 Han har gjort det igen!!! Läs den här meningen och sedan läs den igen om du tyckte att den var motsägelsefull och konstig, Ulf Kristersson säger:

"Det intressanta är att vi har mycket bevis för att det finns användbara metoder för just människor med depressioner och smärtor i rygg, men vi har inte lyckats visa att de fungerar för att komma tillbaka till arbetsmarknaden."



Hade han eller hade han inte bevis??
Han har sagt så mycket dumt och sagt emot sig själv så många gånger att man bara undrar hur han kan få hålla på men nu kan väl ingen missa det eller??

Här kan du läsa hela artikeln som handlar om att de sjuka inte blev friska, fast att Reinfeldt faktiskt sa till dom!! Och fast att Uffe hade bevis för att det gick!!    
                    


Ostbågar och hångrin passar mej bättre än rosa läppstift och plutmun, känns mycket mera bekvämt! Hehehehe......



Klicka :)


9 kommentarer:

  1. Inte sover jag inte... ;-( sen jag började hos det nya teamet så är allt helt fucked up...träning och diverse tester gör att jag har sjukt ont i kroppen och nu vill inte ens sömnen vara sig lik trots piller....men vi blev varnade att vi kunde få bakslag...så jag biter ihop, ler...nej det gör jag inte mycket nu, det var ljug...men uthärdar för att de är så jädrans trevliga på det stället och låter oss inte visualisera diverse märkliga tillställningar. Såg att du blev smått road av min manskavalkad....kom och ta för dig bara..jag delar glatt med mig ;-) av nästan alla tre vill jag då påstå...*fniss* hoppas allt är ok med dig trots att du ligger sömnlös...

    pussen Å kramen/c

    SvaraRadera
  2. Finns det inte stupstockar åt människor som honom??? För visst hade det varit befogat???

    ;-D/caja

    SvaraRadera
  3. Men vad synd då (med modebloggen alltså). Men jag kan förstå dig, hånflina åt politikernas idioti är ganska mycket roligare än att bry sig om vilket läppstift man ska använda.

    SvaraRadera
  4. ♥ ♥ ♥ natti/c

    SvaraRadera
  5. Sluta klia er huvudet. Ge er ut och ta in verkligheten!

    SvaraRadera
  6. Politiker=en samling knäppskallar! Att de ens har rätt till lön är ofattbart...De kunde ju bli utförsäkrade istället...hihihi

    SvaraRadera
  7. Det sorgliga är ju faktiskt att vi har de politiker vi röstat fram, vi folket! Tänk vilken skillnad alla "röstskolkare" hade kunnat göra!
    Röstskollkarna är dessutom den grupp människor som skulle vinna mest på förändringar i samhället......fasiken va allt är knepigt!
    Hoppas att allt är så väl med dig som det kan vara för "stunden".....läser din kloka och fina blogg noga ska du veta!
    Nu ska jag iväg och jobba extra så inte vi också blir av med allt vi äger och har, det hänger på "håret" ska du vet....motte jag hålla mig frisk!
    Ha en fin fortsatt vecka!
    Kram ifrån Oumberlige Peter!

    SvaraRadera
  8. DEn gamla ättestupan var barmhärtigare än dagens metoder mot sjuka & utsatta!

    SvaraRadera
  9. Åhh... Den där mannen får mig att morra ilsket. Så ilsket att katterna flyr. Regeringen vet så väl att det är ett stort misslyckande de lyckats genomföra på bekostnad av människors hälsa.

    SvaraRadera