En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

söndag 9 januari 2011

Första gången!

Han kommer aldrig att glömma första gången, den innehöll tvång, panik och olust!
Han var ensam mot två som var så mycket större och starkare än han. De använde våld för att hålla honom och dessutom skrattade de efter utfört dåd, onda var de, ända in i märgen!!

Allt började med att han kom in och var indränkt i något som fick dem att utropa:
- Katten stinker, nu ska han bada!! För första gången i hela sitt 11-åriga liv!!


Torka, torka, torka.....



Vreskatt har inga fingrar men jag tror jag vet vilken gest han försöker få till!!


Måste torka fort, fort, fort...


I HATE YOU!!!!


Vi var tre stycken som luktade på katt-stackarn för att försöka utröna vad han luktade för något men vi kunde inte komma på vad det var.
Nu tror jag att jag vet och jag är innerligt tacksam att vi faktiskt gav honom sitt livs första bad!!
Lösningen på mysteriet kan finnas här: 
http://frugarman.blogspot.com/2011/01/husbandshumor.html   hos Fru Gårman!!

16 kommentarer:

  1. Hahahahaha..... nu dog jag lite mer. fast på ett poitivt sätt!!!

    SvaraRadera
  2. Kan inte stava heller. Positivt sätt!!

    SvaraRadera
  3. Haha, har han hämnats än? ;)

    SvaraRadera
  4. Helena: han ligger utslagen och sover. Hämnd lär säkert utkrävas på småtimmarna då förövarna sover som bäst!

    SvaraRadera
  5. Hahahahaha jag har två grå och en röd som garvar pälsen av sig hemma hos mig nu hahahahah...ja..jag fick ju naturligtvis väcka dem för att de skulle kunna se eländet hahahahahahahahaha...shiiiit jag kan inte sluta skrata...stackars, stackars kisen mohahahahahomohahahahaåååhhh min mage....och mina katters....de vriiiider sig av skratt...nej det var INTEsant...för de sover igen...hrmmppppfffff......

    SvaraRadera
  6. hej bästaste syster ;-D du har ett lite "hemligt" meddelande inne hos Elle...eller två...bland hennes kommentarer från tårtkalaset ;-)/c


    Mohahahahahaha...säger jag och haaasar mig från datastolen och iväg för att handvända lite katter......mohahahahahaha

    SvaraRadera
  7. Kattstackare! Jag hade inte vänt ryggen åt den katten på väldigt länge. Han ruvar säkert på hämnd!

    SvaraRadera
  8. Ok, nu ska jag inte försöka reda ut vem av er som har värst eller bäst (för bra var det ju inte..) bordsskick. Ni var lika slafsiga båda två! *blink*
    Fast jag har er i mitt ♥ och ni är välkomna hur ofta som helst till mina kalas!
    (Fast nästa gång betalar NI städpatrullen!)

    Kul var det! Jag har också ett leende på läpparna fortfarande!
    Kram Elle

    SvaraRadera
  9. Hej vännen...ville bara berätta för dig att jag är anmäld till högskolekursen *blink* den börjar i kväll så att jag kan vara med på söndag igen! För sådana kalas vill man ju inte missa...vi får väl försöka skärpa oss...ska vi tumma på det?? vi kan försöka EN gång i alla fall....visst???

    Sen får vi nog ha ett snack om kören med...jag tar det på min blogg då jag tycker att andra kan få vara med och säga sitt.

    Fast vi har det sista ordet...du och jag alltså...visst?? vi är ju körledare... ;-D

    Hoppas att du mitt hjärtegryn mår bättre nu...om du fått ner täcket över huvudet...

    Kram/caja

    SvaraRadera
  10. Såja...då var bomben släppt inne hos mig....

    SvaraRadera
  11. Hahaha, stackarn då, men det behövdes nog.:D

    SvaraRadera
  12. нормальный кошак, яйца чистит

    SvaraRadera
  13. Normal kosack rensar ägg???

    SvaraRadera