En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

söndag 28 november 2010

Förlåt men jag glömde!!!! KATTastrof.......

Den 7 nov gjorde jag ett inlägg om vad som kunde uppmärksammas olika dagar, ni vet kanelbullens dag osv.
Gick tillbaka till det inlägget och kollade vad det hade varit för dag idag.
KATTENS dag!!!

Jäklar, det har ju inte uppmärksammats som sig bör!!!! Misstänker att det inte räcker med att som vanligt hålla ers majestäterna med husrum, massage, mat, kattlåda, sängplatser och en aldrig sinande kärlek o uppmärksamhet???

Att dessa ädla varelser bestämt, om än kärleksfullt, har "hjälpts" ut i vinterstormen för att "vädra pälsen" måste väl en dag som denna ses som grov förseelse??

Undrar vilken hämnd som planeras :( vad som ska klösas, håras ner, vippas eller bara tas en tugga av....


Kanske de skulle vilja hjälpa MEJ ut att bli "vädrad i pälsen" och sedan le hånfullt mot mej genom fönstret........



Hoppas, hoppas att jag hittar en burk tonfisk i köket och att jag kommer på något fint att sjunga för nu är jag i onåd.......

1 kommentar:

  1. Ajabaja *ler* jag lite snett för även jag glömde ju denna dag....Mina tre godingar har nog ingen aning verkar det som....de har nog också glömt piiiuwwww....

    Insnöade caja skickar en bamsekram/c

    SvaraRadera