En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

måndag 8 november 2010

Att inte orka vänta

Det ska komma in "snöoväder" i natt. Jag har något lustigt behov av att vilja se när det börjar snöa, eller behov är det väl inte men jag vill se när det börjar snöa!
Men enligt mina beräkningar kommer det inte att börja här förrän om några timmar och jag tänkte att jag kanske kunde skruva tillbaka min dygnsrytm lite.
Har haft svårt att sova på nätterna men lite lättare när det börjar bli morgon, tröttsamt, suck!

Sonen som rastar grannens lilla hund om dagarna ser fram emot 20 cm snö, som det kanske ska bli, eftersom hunden inte har längre ben än så!!

Jag, hund och son får tåla oss till morgondagen för nu är det läggdags!


2 kommentarer:

  1. Hav förtröstan kvinna! Snön kommer ;-D Här ko,m den igårkväll....men nu på morgonen är det inte så mycket kvar. Men tv´n lovar nytt oväder....
    Ha en fin dag/caja

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Jag tindrar med ögonen som på en julaftonsmorgon! Snön vräker ner och det är jättemysigt. Jag ska ha en fin dag och hoppas att du lyckas få det också ♥
    Lippe

    SvaraRadera