En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

tisdag 9 november 2010

Snöplogen har kört


Japp!! Snöstorm!!
Vaknade till en vit värld och det bara fortsätter...

Mina tre rådjur klev omkring i det vita och letade mat, jag har nu lagt ut morötter till dem.

Katten tog en titt på vädret genom fönstret och tog ett snabbt beslut om inomhusaktiviteter.
Snö är så mysigt, jag vet att det är kallt, besvärligt, halt, jobbigt att skotta och allt det där. Jag oroar mej lite för att det ska vara skitväder när det är dags att åka till Strängnäs, men det får jag ta då!
Men när man iaf inte kan få den att försvinna så kan man ju förstärka de positiva sidorna, eller hur?
Det är så mysigt....

Att oroa sig i förväg är som att gunga gungstol, man har en känsla av rörelse men det tar en ingenstans!

1 kommentar:

  1. Åh...vackert så in i bomben!!!! Vårt försvann redan i morse....Lyckost där ;-D
    Kram till dig Lippe/c

    SvaraRadera