En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

söndag 31 oktober 2010

Happy Halloween


I går ramlade det in ett helt gäng tonåringar här som firade Halloween på ett alternativt sätt. De spelade spel, inte data eller TV, utan riktiga spel!! Typ Monopol och Risk.
Sedan lagade de mat, tittade på film och skrattade ända tills de gick och lade sig vid 3-tiden på morgonen.
När jag gick upp i morse låg det ungdomar överallt och sov och jag tänkte att det är ju så här jag vill ha det!!
Huset fullt med liv och rörelse och skratt. Mina grabbar har på något sätt lyckats få tag på superkompisar, de törs vara precis goofy inför varandra och man känner att de är trygga med varandra.
Så även om inte jag orkar så mycket så får jag ju vara med på ett hörn och skratta jag oxå.
I kväll lägger jag mej till sängs och är ärligt tacksam för att mina barn har det viktigaste i livet: goda vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar