En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

onsdag 20 oktober 2010

Födelsedag!

Jag fyller år idag och mina vänner har hört av sej hela dagen med olika sätt att gratulera! Via nät och telefon och irl.


Gör inget väsen av händelsen utan låter den passera ganska ofirat. Sönerna ska panta alla burkar och flaskor och sedan köpa triss-lotter för alla pantslantar.
Sedan kör vi en mycket enkel födelsedagasmeny: Mc Donalds :) inget slit i köket för halt o lytt moder och barnen som inte äter sådan mat så ofta tycker att det ska bli jätte-gott, awwww så smidigt!!!
På lördag kommer min mor ut med tårta så det blir det oxå!!
Tycker att det är en ganska spännande dag, inte för att det är min födelsedag men för att den första snön kanske kommer idag...och jag får skrapa triss-lotter....och får jag på mina vinterdäck idag?......och så är det ju faktiskt min födelsedag♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar