En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

tisdag 1 mars 2011

Och nu blir det reklamfilm och presentation av följare!

Känner att jag varit lite tung och tråkig i ett par inlägg. Nu får jag borsta tråkigheten ur håret och gaska upp mej. Nu är det bara drygt en vecka till operation och jag ska försöka att tänka och tycka positiva och vackra tankar fram tills dess! Ska samla på mej en massa positiv energi fram tills dess :)

Det finns en reklamfim som jag älskar, det är färgerna och sammansättningen av färgerna. Det är ljuset och stämmningen. Jag vill ta de där färgerna och släppa dem lösa i mitt supertråkiga vardagsrum!




Jag vill ligga i en båt och bara flyta runt i något som nästan känns som en feberdröm.

Jag har fått en ny följare!!
Helena med bloggen Helenas livet På Landet Bloggen.
Jag har varit inne hos henne den senaste tiden och jag beundrar henne enormt! Hon är en kvinna som inte ens kryptonit rår på, hon är stark och modig och om du tycker att det känns lite tungt ibland så gå in och läs där. Hon är helt otrolig, en kämpe som skrämmer folk i matbutiken med sina syrgastuber och har en vilja av stål. Där går jag in ibland och så kommer jag ut glad och tacksam och stärkt i min tro att man kan klara så mycket mer än man tror!
Tack Helena för att du vill följa mej ♥

11 kommentarer:

  1. Ja gu vilken fantastisk människa..

    SvaraRadera
  2. Jag tycker reklamen är lite läskig... lite Alice i underlandet över den (vilket jag tycker är lite spookey).

    SvaraRadera
  3. Ja hon inspirerar
    Men det gör faktiskt du med!!!!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Håller med förra talare!!!

    Kärlek till dig och dina katter

    SvaraRadera
  5. Jo, du har helt rätt, hon verkar vara en fantastiskt stark och positiv person, men jag tycker absolut att du tillhör samma kategori!!

    SvaraRadera
  6. Du är aldrig tung och tråkig!

    SvaraRadera
  7. Skickar dig en massa uppmuntrande kramar inför operationen!!!!


    Kram

    SvaraRadera
  8. Älskade du...tack för att jag hittade dig <3

    SvaraRadera
  9. Godmorgon Lippe!!!
    Skickar lite energi och ett gäng kramar!

    SvaraRadera
  10. Skönt att kunna tänka på annat än stundande op.
    Ska kika in på bloggtipset senare.
    Ha en fin dag.
    Kramar

    SvaraRadera
  11. Hahaha
    Jättetack och superkram för de värmande orden. Du är minst sagt en kämpe du med =)
    Vi får peppa varann inför operationerna i livet.
    Helena

    SvaraRadera