En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

tisdag 18 juni 2013

Det handlar om mig! Nästan i alla fall.....

Bästa Fru Venus har skaffat höns.
En av dem, en av de svarta, är min namne.
Det bästa med det hela, förutom att det är en utomordentligt välväxt höna med fluffrumpa, är att om jag hade varit en höna; då hade jag varit just den!


Här kan du läsa om hönan och mina dess polare!

5 kommentarer:

  1. Och jag inbillar mig att jag är en av dom andra, den vita, jobbiga Snäckan som är på allt och alla hela tiden! Vi ses i hönsgården!

    SvaraRadera
  2. Hon är allt en hönsmamma den där Fru Venus

    SvaraRadera
  3. :-) Ni skulle vara helt underbara tillsammans IRL, också! <3

    SvaraRadera