En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

lördag 1 juni 2013

Bilen går bra!

Jag har haft min bil utlånad och som tack för lånet fick jag den ordentligt urstädad och putsad. Aldrig har väl den stackars bilen varit så välstädad. Vi är på väg hem och sonen lägger ett glasspapper i det där mugghållarfacket mellan sätena. Jag vänder mot mot honom:
- Hårdare regler i bilen från och med nu. Allt vad du tar med dig in i bilen ska du ta med dig ut ur bilen, annars....
Jag gör en hotfull gest och anlägger min strängaste min.

- Hmmm, hoppas du tar med dig den attityden ut ur bilen...

2 kommentarer:

  1. Är det så det funkar, då måste jag låna ut bil också! Ser ut katastrof inuti.....

    SvaraRadera
  2. Ah.....hoppas nån snart vill låna min! ;-)

    SvaraRadera