En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

lördag 27 april 2013

Gjorde jag ju inte alls!!!

Väckningen på mobilen ringer, vem använder väckarklocka nu för tiden? Jag sträcker ut handen och tar mobilen, vad ska jag trycka? Ska jag slumra en stund och låta den ringa igen eller ska jag stänga av larmet och gå upp? Kan ju inte fundera för länge för signalen skär i öronen. Kanske är det det som gör att jag irriterat trycker "Avvisa", eländet ska inte få väsnas mera den morgonen.
Och det är ju faktiskt dags att gå upp.
Vaknar av:
- Naaaaawwwwwe!! Vad "gulligt"! Har sovit med mobilen i handen hela natten som en liten fjortis!

Beta-sonen står och flinar vid min säng.

2 kommentarer:

  1. jag använder väckarklocka (men jag är nog rätt ensam om det)

    SvaraRadera
  2. Åh, han har anammat sin morfars vana att väcka dig. ♥

    SvaraRadera