En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

onsdag 10 april 2013

Där blev det lite fel va?! Hon lever fortfarande!

Ingen har väl missat att M. Tatcher avlidit?
Finns en tagg på Twitter där man ska lägga in bilder på hur man "firar" hennes frånfall. Osmakligt tycker jag.
Men i alla fall, nu har det inte burit sig bättre än att folk som läste taggen trodde att det var Cher som dött så nu har Cher gått ut och talat om att hon fortfarande lever.

#nowthatcherisdead
#now thatcher is dead
#now that cher is dead

5 kommentarer:

  1. Höh... Vilken miss..
    Men jag förstår mig inte på somliga som ska fira nån som döt. Man ska lämna tråkigheter bakom sig och sikta framåt.
    Ha en bra dag! :)

    SvaraRadera
  2. Ibland ska man inte ha för bråttom...!

    SvaraRadera
  3. Hahaha, så det kan bli!! Vad roligt att du skrev ett par ord inne hos mig och jo,skratt om jag trodde jag var trött efter min första dag så är det inget emot hur trött jag känner mig efter den andra =D Hur har det gått för dig sedan du arbetstränade.(Jag vet att det är ett tag sedan, hrm som jag läste här)Hoppas att du har det gott och mår okej, kram Milla

    SvaraRadera
  4. Oj jag kan se hur folk kan tro att det var Cher! Själv har jag många kompisar från England på twitter som var inte glad att hon var död men de sörjer inte heller. Det var tufft när hon var prime minister för de som inte var rika och för de som är gay.

    SvaraRadera