En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

tisdag 23 oktober 2012

Grönt som grönt?

Sprang på min ex-svägerska på stadens second-handbutik.
- Ska du med på lunch, frågade hon.
Klart jag skulle. Vi åkte till en restaurang som serverar både asiatiskt och italienskt - inte mexikanskt dock.
Det borde jag tänkt på innan jag tog en gaffel full av det gröna....

Guacamole

INTE guacamole.....

16 kommentarer:

  1. Hehe :D (förlåt, men det var roligt!)

    SvaraRadera
  2. Oh shit, var det sån där wasabi?

    SvaraRadera
  3. Kan tänka mig att det eldade på bra!

    SvaraRadera
  4. Vissa saker borde inte få ha samma färg!!

    SvaraRadera
  5. Asg!!! hahahahaha (skadeglad??jag?? nääääää ;)

    SvaraRadera
  6. Det var nog inte så lyckad... Fick du nån form av Första hjälpen?
    Kram på dig! :)

    SvaraRadera