En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

måndag 24 september 2012

Innan tio...

Haha!! Jag har gjort alla de där måsten och vill sakerna och klockan är inte tio ännu! Det betyder ligga och läsa länge.
I dag har jag jobbat, styrketränat, fixat punkteringen, handlat, tvättat och kommit en bit till på vårt solrosprojekt som kommer att bli så himla bra. Ska bli hur kul som helst att berätta för er senare, kan knappt hålla mig men gör det ändå, bara lite till.
I morgon kommer min arbetsterapeut från AF och ska kolla till mig på mitt arbete. Undrar vad hon säger om att jag valt en vanlig trästol att sitta på framför en flådig kontorsstol?

8 kommentarer:

  1. Vilken intensiv dag. Själv har jag varit stillasittande ännu en dag.
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Gillar att du låter pigg o glad! :)
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Vad går du på? Snyggt jobbat i alla fall :-)
    Saknarkram!

    SvaraRadera
  4. När gick du upp egentligen?!
    Anyhoo - HURRA för dig!

    SvaraRadera