En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

tisdag 28 augusti 2012

Go fuck your self!

"Are you joking!??? 
I know about these calls, go fuck your self and never call this number again.
A-hole!!!"

Och så slängde jag på luren. 
Samtalet började med att en man på bruten engelska förklarar att han ringer från Windows därför att de  hade upptäckt ett problem med min dator. Därför ville han ha mina uppgifter till datorn.
Snacka om att han ringde rätt dag till rätt person....

11 kommentarer:

  1. Du äääääääger.... hahahahahhah

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Glad att jag kan glädja dig ♥

      Radera
  2. Ja, precis! Tror de jag är dum eller??!

    SvaraRadera
  3. Jag brukar köra med att det inte hörs något när de pratar. Jag skriker bara hallåååååååååå och lägger på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det skulle kunna funka men jag behövde bita skallen av någon idag och så ringde han så lämpligt...

      Radera
  4. Haha! Rätt åt na!

    SvaraRadera
  5. ha ha ha det va det bästa jag hört på länge :) hoppas han ringer till mej så ska jag sno din kommentar
    kram madde

    SvaraRadera