En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

måndag 16 januari 2012

Skäms litegranna!! Fast gläds åt award!

Jag har fått en award, tre gånger!
Eftersom förra veckan var så himla kaotisk med rygg och elände som följdes av en helg med ungdomsläger i stugan så skickade jag inte vidare direkt när jag fick den från Fru Hansson!  *skäms*


Och idag fick jag från Susanne och från Moj, tack jättemycket!!



Och så ska man lämna den vidare till fem stycken som man tycker ska uppmärksammas lite extra och som har under 200 st följare.


OK, mitt val blir: 


Rapport från Blommaland - hon är helt knäpp och underbar! En av de där hjältarna som jobbar när vi sover. Skrattar så jag kiknar ibland!


Elle - för att hon skriver så himla bra och tar de vackraste bilderna av Tyskland!


 Baravaramadlar - för att hon alltid berör! Hon har sätt att skriva som går rakt in i hjärtat ♥


Malla -  som sprider kärlek och värme över hela Blogglandia!


Nilla - som muta för att hon ska släppa "Den Beiga"! (och för att hon skriver så bra)

12 kommentarer:

  1. Men vad gullig du är. En award värmer då jag förstår att någon har läst o berörts. Tack kära Lippe <3

    SvaraRadera
  2. Tack! Det var himla rart av dig. Ska försöka klämma ur mig den beiga vad det lider. Med betoning på liiider.

    SvaraRadera
  3. Va kul hörredu! Måste betyda att du är värd dom allihop!

    SvaraRadera
  4. Som Marina säger du är värd alla awards.
    Tackar ödmjukast för att du delar med dig till mig.......

    Mer Kärlek kommer här.........Malla

    SvaraRadera
  5. Jaha, ja, och jag som hade tänkt ge dig en också... Men då vet du att du har en i tanken i alla fall, så låter jag den gå vidare till någon annan... ;-)

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Du är värd en hel jättebunt med awarder!

    Kul egentligen med dessa för då får man lite bra tips om nya bloggar som man kan kika in på och läsa i!
    Ska apselut springa runt i dina favoriter sen när jag har lite mer tid!
    Kram, vännen!
    Moj

    SvaraRadera
  7. Vilket fint kontorsrum du fått, tänk vad mycket du nu får tid att skriva på bloggen och till mig. För det är det alla kontorsanställda med eget rum gör, bloggar och leker med datorn för fullt. Har varit med om två granskningar på större kontor, himla festligt och se vad en kollegor tittat närmare på, roligast var när vår kontorist fick förklara sina besök på en sida med svarta välutrustade män. Taskigt nog så blev våra två bögar först beskyllda för detta tilltag och alla var upprörda, men sedan det visade sig att en 65 årig kvinna var "boven" så tyckte alla att det helt plötsligt var lite "gulligt"...lika innför lagen, knappast!
    Personligen så står jag utanför all moral som du vet, så jag skiter i vilket, människor är människor och den som påstår något annat borde granskas! (ler)
    Var räd om dig på alla sett som vanligt!
    Stor kram ifrån Oumberlige Peter!
    PS: När det gäller awarder får jag mycket dåligt samvete, de har jag skött mycket dåligt, men jag skickar en till dig nu...donk...nu damp den ner hos dig, en mental Award av bästa sort för en "trevlig, kul och bra blogg"!

    SvaraRadera
  8. Du är värd varenda award. Bara så du vet!

    Grattiskram!

    SvaraRadera
  9. Grattis och tack!!
    Fick samma award häromdagen, men har inte hunnit skriva om det. Men egentligen känns det som om varenda enstaka kommentar är som en award.
    Att jag tar de finaste bilderna i Tyskland är väl inte konstigt - för jag är väl nästan den enda...inte mycket konkurrens där inte! ;-) Men tack...! Det värmer!
    Grattis till nya kontoret!
    Kram Elle

    SvaraRadera
  10. Grattis och nu har du fått en Nu kör vi utmaning av mig=)

    SvaraRadera
  11. Grattis till awarden..Den är du väl värd!
    Hur går det med den nye svarte jamar´n, förresten ??
    Kram!

    SvaraRadera
  12. Tack så jätte!!! vete sjutton hur jag skall hitta ytterligare fem bloggar med så litet antal läsare...och hur jag skall få ihop mina hjärnceller...jobbade natten och är seg som en deg!!!
    kraaaaam!!!!

    SvaraRadera