En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

måndag 5 december 2011

Sorry folks

Någon saknade mitt hus i headern och jag som är slav under mina läsares vilja skulle lägga dit en vinterbild på kåken.
Det gick ju bra förutom att den blev för stor så då skulle jag fixa den mindre och lägga upp på nytt.
Men då var mitt bildutrymme fullt och nu har jag plockat bort en massa bilder och det kan ta upp till 24 timmar innan utrymme frigörs.
Det lär det nog göra.
Det går bra nu......NOT!!!

7 kommentarer:

  1. Jag hade också fullt med bilder. Men när jag plockade bort några så gick det att lägga in nya på en gång!! Prova!

    SvaraRadera
  2. Jag har provat :(
    Men jag provar igen!! :-D

    SvaraRadera
  3. Du har bild nu! Och förlåt, jag ville inte ställa till det för dig!

    SvaraRadera
  4. Jag gissar att den där bilden inte är från den här sidan sommaren!?

    SvaraRadera
  5. Du kan klicka i "Krymp så att den passar" när du lägger in bilden på headern, då borde det bli ok?

    SvaraRadera
  6. Dessutom kan du hämta bilden från picasa-albumet så slipper du ladda upp den igen. :)
    Då går du in på ditt picasaalbum, öppnar det fotot du vill ha, kopiera bildadressen och klistrar in den i rutan "från webben" istället för "från min dator".
    Pöss pårej. :D

    SvaraRadera