En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

fredag 23 december 2011

LOGISTIK

Nu ska jag skjutsa folk hit och dit.
Lämna och hämta (inte plocka).
Se till att grejer, mat och paket går åt rätt håll....
Tror jag har läget under kontroll, hoppas det!
Tänk om jag får med mig någon hit som inte var tänkt?
Kanske skulle plocka med sig någon som behöver någonstans att fira jul?
Om jag var lite tuffare skulle jag göra det!

8 kommentarer:

  1. Ja, det hade varit den optimala gärningen, men vem vågar det (tyvärr)... :-P

    SvaraRadera
  2. Instämmer med ovanstående. Tyvärr vågar man inte...

    SvaraRadera
  3. Jag har faktiskt bjudit hem en person som inte har någonstans att fira Jul. Berättade det för Lilla Frun i morse. Helt okej, sa hon!
    Ha nu en fin Julhelg Lippe!
    Stor Kram ifrån Oumberlige Peter!

    SvaraRadera
  4. Ja, så gjordes det i mitt barndomshem, där var det ofta främmande fåglar och det var trevligt, varför gör man inte så.....? Mespropp är man. Kör försiktigt! Kramar

    SvaraRadera
  5. Det är ju en vacker tanke i alla fall!
    God Jul till dig!!

    SvaraRadera
  6. Kul jul på dig!
    Undrar vilket av julkorten du menar? Det på bloggen eller FB?

    SvaraRadera
  7. Själv vill jag helst hålla mig borta från vägarna...en anings halt här. Det är broddar på som gäller.

    SvaraRadera