En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

måndag 31 oktober 2011

Slapp o slö men inte likgiltig

Men så seg idag!!!
Tänkte ta en riktigt tidig träning idag men se det gick inte som planerat.
Man kan inte hasa ikring med kaffekoppen i handen och slöa om man ska iväg.
På måndagar är det gruppträning för äldre mellan 11-12 och då är det ingen ide för en annan att träna så nu får det bli efter lunch ist.
Känner mig slapp o slö men iväg ska jag!!!

7 kommentarer:

  1. Jäpp...ingen återvändo nu.
    Lycka till!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Du menar att du inte hör till den äldre gruppträningen???

    SvaraRadera
  3. Mindre slö, lagom slapp och allt lite likgiltig har jag varit. Men det vänder väl... Det är ju måndag för sjutton

    SvaraRadera
  4. Menar du att du tillhör de äldre???

    SvaraRadera
  5. 11-12 är väl inte så gammalt.....hööh, inte kul alls. Men du är flitig och duktig i alla fall!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  6. det gjorde jag med men jag for ändå och det blev superbra :)

    SvaraRadera