En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

tisdag 18 oktober 2011

Natten som var

Har inte kunnat sova inatt, bara blinkvis på något sätt.
Vid halv tre slog hungern till och jag gick upp och tog ett par nattmackor med ost och räksallad samt en billig skräpöl.


När jag skulle lägga mig igen låg Kräks-Vreskatt lydigt och snällt kvar på det dubbelvikta badlakanet han var hänvisad till! Inget kräks inatt!!

Svarte Katt, däremot, hade snabbt som ögat lagt sig tillrätta på min kudde??!
Imorse regnade det och blåste halv storm så de var inte så snabba ut i ovädret men en sväng för att vädra pälsen fick de allt ta!!

Annars är mina tankar mest hos vännen Fru Venus!!

7 kommentarer:

  1. Goskissarna. Kanske du ska ge svarte katt en egen kudde?

    Tänker också på Fru Venus. Men du om någon kan ju förstå hur hon har det nu.

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja fy vad obehagligt. Vem tänker inte på Fru Venus :(

    Men jag tänker på dig oxå ;) Du har fått mail förresten. Förtroendemail!!

    SvaraRadera
  3. Kan vara svårt att flytta på Svarte Katt när han ser så goo ut.
    Ja ..fy för bränder och annat elände..men verkligen för väl att ingen levande blev skadad.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Önskar jag kunde ha några kissar jag också.

    SvaraRadera
  5. Vad fina dina kissar är! Jag läste just om Fru Venus, usch vad otäckt.
    Det är svårt att föreställa sig sånt man inte upplevt själv.

    SvaraRadera
  6. Finkissar, o jag tänker också på Venus...:/

    SvaraRadera
  7. Härlig nattamat och underbara katter. Brukar vakna med halvt bruten nacke för att se min ligga och trona på huvudkudden - de vet att ta för sig de där älskade kattskrällena. :)

    Önskar att det var närmare till Åland så man kunde hjälpt fina Fru Venus med något!!

    SvaraRadera