En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

söndag 9 oktober 2011

Glasklart att jag är någon!

Tror det var i onsdags som någon "tappade" en bilruta på vägen in till mig.
Precis där man svänger av från 32:an.
Jag undrade när "någon" skulle städa upp efter sig.....
Sedan kom jag på att det kanske de andra undrade också!
Och...jag är ju någon! Och sonen också!




Så om du saknar din gamla bilruta så är det bara att komma och hämta den, jag har den i två kassar!!

10 kommentarer:

  1. Så bra gjort av er - att ta tag idet där förargliga lilla NAP;et!
    :)

    *NågonAnnansProblem!

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat... men slarvigt av den som tappade rutan att inte komma tillbaka. Hoppas det ösregnade och blåste småspik när personen åkte hem utan ruta

    SvaraRadera
  3. Märker man inte om man tappar en ruta? :-0

    Vad bra någon du och sonen är. :)

    SvaraRadera
  4. Haha, det är tur ibland att någon finns.

    SvaraRadera
  5. jag har t o m ett "N" i bokhyllan. står just för någon.
    som kanske kommer, som kanske vill älska mig.
    braiga du någon-sin :)

    SvaraRadera
  6. Jag har vart åt att fara i diket när jag väjt för den där förbaskade glashögen!! Och så fick vi ju känna oss lite duktiga, sonen och jag! ;)

    SvaraRadera
  7. Rinnande snokar ogillas. Kanske dina nattliga äventyr är boven i dramat

    SvaraRadera
  8. Inte bara någon utan några. Sonen ser insatsredo ut där han står =) Tat nu lugnt och krya på dig!!
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Ja, vill man inte ha en ruta liggande på vägen så är det bara att ta fram sopen. :)

    SvaraRadera