En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

söndag 9 oktober 2011

Det är inte ofta....

...men ibland så!!


Typ idag!! Att säga sitt hjärtas mening, osminkat och pang på.
Skita i att det är råa saker som sägs.

Att ibland får man stå för det man gjort och sagt, ibland går det inte att fortsätta med att det ska tyckas synd om och skylla ifrån sig. Man FÅR inte göra andra illa, inte i min värld.
Och man talar inte om för mig vad jag får eller inte får göra!
Så det så!

9 kommentarer:

  1. Ja, ibland måste man bara säga ifrån på skarpen.

    SvaraRadera
  2. Respekt till dig kvinna! Gillar den attityden. Mycket.

    SvaraRadera
  3. Helt rätt Lippe! Vi måste stå på oss! Vi ska inte ta mer skit! Tack för din gulliga kommentar. Kramar

    SvaraRadera
  4. Ingen aning om vad du sagt men jag förmodar att det är något bra till någon som förtjänar det! KRAM!

    SvaraRadera
  5. Ibland släpper det... och då brukar det vara befogat. Jag måste få ut en del... inte bara i skrift

    SvaraRadera
  6. Ibland rinner det över, så är det bara. Du mådde ju dessutom inte bra, då har man ännu mindre tålamod! Kram på dig!

    SvaraRadera
  7. Man lever längst och bäst med ärlighet snygging :-) regnväderskram!

    SvaraRadera
  8. Ja, visst är det bäst med ärlighet och rakhet och det var det som fattades denna gången - igen!
    Fast jag mår skit av att behöva ta sådana här fighter, man skulle ju ha trott att folk mognade och lärde av sina misstag och begick nya ist, inte samma gamla vanliga. Egentligen hade jag väl inte med det att göra men det var inte jag som lade mig i utan personen i fråga drog in mig i det. Så - skyll dig själv!!!
    Och tack för stödet tjejer,
    Best Bitches Forever!!! :)

    SvaraRadera
  9. Jag håller med. Och bara antydningen om att man inte får göra saker får en verkligen att vilja göra tvärtom.

    SvaraRadera