En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

torsdag 22 september 2011

Nu vet jag vad det är jag har!!

Jag har trott att min dator var en Acer men nu vet jag bättre! Om jag råkar peta till den med foten så tvärdör den!
Trycka på startknappen hjälper inte.
Då sparkar jag till den lite och vips så fungerar den igen!!
Den har bara spelat död.
Jag har en dator av märket Opossum!!!

11 kommentarer:

  1. Min förra dators fläkt var av samma märke. Lät som fan tills jag skickade till den med foten... då slutade den. Töntigt!!

    SvaraRadera
  2. Naaaw, vilken söt!
    Din dator också, förstås.

    SvaraRadera
  3. Åååååhhh, vilka söta. (kollade vidare på fler klipp efter ditt)Särskilt det här:

    http://www.youtube.com/watch?v=TvZ4ZHUfV_s&feature=player_embedded#!

    SvaraRadera
  4. Aha, det kanske är det märket jag har på min oxå. Ska testa! ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Hoppas att min Acer verkligen är en Acer och inte en Opossum ;)

    SvaraRadera
  6. Ha ha ha ha ha...den spelar väl....hoppas!

    SvaraRadera
  7. Jag hade en tvättmaskin som krånglade. Den gnällde och gnällde, men klarade inte av att pumpa vatten. Jag blev störtförbannad, eftersom det inte var första gången. Sparkade till den rejält och skrek
    "j-a tvättmaskin!!!"
    Då började den pumpa vatten!!!

    Sen fungerade den i minst 2 år till.
    Ibland är våld en bra lösning...

    SvaraRadera