En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

onsdag 28 september 2011

Inte idag igen!

Kan ju inte lägga in videon med Lazy song hela tiden!
Har hängt en maskin och startat en annan.
Ja, jag har ju alltså inte avlivat en maskin utan jag har hängt en maskin tvätt, inte en tvättmaskin!
Plockat i köket ätit frukost, munhuggits på FB, skjutsat sonen till hans utbildningsplats och struntat i att åka till träningen på morgonen!
Ja....kanske har hunnit med en hel del när jag tänker efter!!
Kanske är lite "bizzie" idag!

2 kommentarer:

  1. Lazy song är MYCKET bättre!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tycker du fått gjort en helt del. Jag är på jobbet och ska försöka organisera upp min tillvaro men hamnade i blogglandia en stund. Ajabaja mig!
    Kram

    SvaraRadera