En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

torsdag 18 augusti 2011

Samma som för er andra! Nu har skitblogger snurrat till det igen och att sitta här och glo på den där som snurrar blir man ju varken glad eller yr av!! Jag är den tredje idag med samma problem! Världsligt iofs så det är bara att göra någon nytta ist! Fast jag gillar att jag gör inläggslång rubrik!! Hahahaha!! Undrar om det finns någon maxlängd på rubriker eller om man verkligen får skriva hur långt som helst! Känns lite gott, som om jag nu lurat Blogger och faktiskt gjort ett inlägg! Moahahaha! Nöjd!!!

12 kommentarer:

  1. Så det är därför det inte funkar idag.....tack! satt här och blev skitsur faktiskt...är ju uppe med tuppen för en gångs skull!!

    SvaraRadera
  2. Då hade jag tur då, som kunde göra ett inlägg. Mindre tur hade jag ju häromdagen, så det kanske jämnar ut sig.
    Nu har jag iallafall läst den längsta rubriken någonsin! *ler*

    Lippe, TRO MIG när jag säger att jag INTE äter Nutella!!
    "Kompisen" i inlägget är INTE jag!!

    Östergötland är lite långt bort. Synd. Håller mig till Skånes västkust, där min familj bor.
    Men jag har verkligen funderingar på att kanske ta en "bloggresa" genom Sverige och besöka alla på vägen. Vore kul.
    Nästa sommar kanske.

    Lycka nu till med nästa inlägg!
    Men du ser, även utan att skriva något vettigt får man kommentarer!
    *ler*
    Kram Elle

    SvaraRadera
  3. Satans irriterande när Blogger krånglar, men du hittade en riktigt smart lösning... och gav Blogger en låååång näsa *fniss*

    SvaraRadera
  4. Dessutom kan man ju fylla på här i kommentarsfältet om man har något mera att säga!! Tro inte att Blogger ska få mig att tystna!! Jag kan skriva låååångt och länge bara jag kommer på ett sätt! behöver inte ens ha något innehåll, jag skriver för att jag kan!!
    Nu tror jag nog att Blogger fick ännu längre näsa och jag känner mej mera än nöjd!! Så dagen tips är att skriv långa rubriker på din blogg och fortsätt att sedan skriva i kommentarsfältet hos dej själv och så får Blogger att jobba med ändå! Hade de tänkt ta ledigt idag eller??!! Ånä!

    SvaraRadera
  5. Läste din rubrik med blandade känslor: visst är det tråkigt att det inte fungerar hos dig, men samtidigt vet jag ju att det inte är fel här hos mig, utan att det är en "allmän åkomma"!! Tänk vad mycket nyttigt vi ska få gjort idag...

    SvaraRadera
  6. Hos många har det hängt upp sig ser jag....och det snurrar hos alla. Bra med lång rubrik.
    Kristerson hade ett "kul" inlägg i GP igår....han sa ytterligare en dum sak och fk och arbete osv.....han ger sig inte den grabben.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  7. Jag gick precis till min blogg och tänkte "Men vad är det där?" när jag såg din rubrik :D Antar att jag också ska behöva göra nytta då, vad trääääligt!

    SvaraRadera
  8. Sex!!! Skit och bajs. Ska härmas!! :D

    SvaraRadera
  9. Ha,ha idag blir det tydlige lite roligt på nätet ... Fru G här ovan fick mig t.ex att fundera varför hon skrev "sex" först i sin komm. och så föll polletten, hon är nr 6! :) :)
    Så läste jag din komm hos Gökboet och då undrar jag: hur många ggr har du gått in i en stolpe? ;) Annars ett mkt bra förslag men det krävs att man har skor med stål! (stenar ÄR hårda!).
    :)

    SvaraRadera
  10. Låter som en härlig känsla att ha kunnat överlista blogger och jag tycker det är kul att läsa de långa rubrikerna. Funkar ju hur bra som helst och det är mycket bättre än att inte få läsa alls. ;)

    Blogger har även ett annat fel som har varit väldigt länge nu och som jag hoppas blir åtgärdat någon gång? Och det är när man kommenterar hos vissa så kan man inte göra det som inloggad. Då blir det till att välja namn/URL och plita ner allt vid varje kommentarstillfälle. Men här hos dig slipper jag detta extra jobb. :)

    SvaraRadera
  11. Tack för dom orden! Precis så känner jag det också! Blir vansinning på snurrandet.....

    SvaraRadera