En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

söndag 21 augusti 2011

Det går lättare framåt kvällen!

Nu börjar jag känna igen mej själv igen och det är nu jag piggnar till?! Men jag fortsätter jävlas med kroppen och går och lägger mej, moahaha!
Träning imorgon bittida så inget datorsuddande här inte!
Svarte Katt är inne så nu ska bara Vreskatt luras in och sedan är saken biff!!
Går till sängs och läser om den döde matthandlaren Olsson.

7 kommentarer:

  1. Undrar varför jag kom att nynna på en låt med Björn Skifs när jag läser din överskrift.... ;-)

    Natti, natti girl, take care/caja

    SvaraRadera
  2. Nejmen nej Caja....tänkte inte ens på den låten förrän jag läste din kommentar...hur ska jag nu få bort den? ;)
    ...ligger vaken...tänker på dej...

    http://www.youtube.com/watch?v=LYoPjN0CbXI&feature=related

    SvaraRadera
  3. det blir alltid bättre framåt natten.... :D
    Men seriöst. Skönt att det är bättre. Du vann ingen väska. Tänkte fuska först men det kan jag ju inte göra. Taskigt ju! KRAM!

    SvaraRadera
  4. Olsson...har han dött? ;)
    Hoppas du fick en bra natt så kroppen har återhämtat sig helt efter de hemsheter du utsatt den för!

    SvaraRadera
  5. Är vi lika???
    Jag kan vara hur seg som helst hela dagen men vid 9 tiden då glimtar man till.

    SvaraRadera
  6. *gääääsp* God morgon. Typ.

    SvaraRadera
  7. Här är det nattmänniska....har íngen gnista överhuvudtaget på morgnarna, har aldrig haft och har gett upp om att få det.....nu t ex är det urtrist för klockan är bara drygt 8.....på morgonen, usch!
    Kram

    SvaraRadera