En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

onsdag 20 juli 2011

En var för lång, en var för kort och så hade jag ju tagit hem fler!

Stack och tränade på morgonen och på hemvägen hoppade jag in hos lokale järnhandlaren och köpte flera brickor...kommer hem och Bästa Å vill ha andra pinnbult?
- Dom här är för långa, sa hon!
Så nu är det till att ta en kopp kaffe, ett djupt andetag och så ner till handlaren igen!
Men idag blir dom färdig!! Möblerna! Tror jag...

8 kommentarer:

  1. Skam den som ger sig, skratt.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Haha, de där möblerna kan du aldrig göra dig av med efter allt detta besväret!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Å följetongen fortsätter...

    SvaraRadera
  4. Typiskt att komma hem med "fel" grejer...

    SvaraRadera
  5. du får vardagsmotion iaf =)

    SvaraRadera
  6. Du e envis i alla fall. Nu ska jag bara luta mig bakåt å vänta på bilder

    SvaraRadera
  7. Så har jag lärt mig ett nytt ord -"Pinnbult", undrar bara när jag ska ha användning av det ;)

    SvaraRadera